Mijn naam is Gaby Mensink. Geboren in Tubbergen, en woon alweer 25 jaar in Hengelo op een mooie groene plek in de Hasseler Es.
Ik ben sinds 2010 bij de fractie van BurgerBelangen betrokken. Een fijn team van betrokken, integere Hengeloërs die zich meer dan 100% inzetten voor een sociaal, leefbaar, groen, (verkeers)veilig en mooi Hengelo. We zetten in op samenwerking en zoeken naar verbinding, om zo tot resultaat te komen.
Vanuit een lokale partij, we hebben dus niet te maken met landelijke partijpolitiek,. kijken we bij elk onderwerp opnieuw wat het beste voor Hengelo is.
